Alltid i mina tankar ♥

Nu är det över 6 månader sen du försvann från oss mormor, tiden går skrämmande fort.
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och alla somrar hos dig & morfar i Grundsund.

Min första sommar på 21 år utan dig i Grundsund.

Saknar dagarna hos dig då du bjöd på middag med allt vad det innebar; findukning, förätt  & varmrätt (redan nu började jag bli mätt mormor), sen var det dags för minst 3 olika sorters kakor, 2-3 olika sorters bullar & kaffe på det. NU var jag mätt mormor :) Nån halvtimma efter alla kakor och bullar var det såklart dags för jordgubbstårtan, inga middagar utan ett avslut med dina hemmabakade tårtor!

Denna sommaren har jag konstigt nog tillbringat i Grundsund nästan varje dag, utan dig att hälsa på.
Jag har jobbat på Pelles Rökeri, du kanske har hälsat på? :)

Hoppas du har haft en bra sommar mormor där du är, det har jag haft.

Vi saknar dig ♥



Din Nattis.



K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0