Saknar!

Precis pratat med Vickan på Skype för första gången på jag vet inte huuuur länge?! Har inte ens sett dig "genom cam" på SVINLÄNGE.
Eller ja, Vickan pratade å hade på sin cam men eftersom jag är ute i Rågårdsvik där internet inte är det snabbaste fick jag sitta & skriva i Skype-chatten som en galning istället.


Fan vad jag saknar dig!
Metaltown utan dig kommer inte bli riktigt 100 % Metal.

 

& som du sa, är nog tur att jag bara ska på en festival i sommar, för det hade ändå inte blivit samma sak utan dig, my one true headbanger ;)

 

Nästa sommar Vickan, då är det ALL IN på alla rock-festivaler vi har råd med, tummis?

 

Men jag är så glad för din skull, att du är på Nya Zealand & gör det osäkert.

Puss på dig min fina vän! ♥




K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0