Timon & Pumba

Hakuna Matata
Det är ord som är bra
Hakuna Matata
Gör att man blir glad
Inga bekymmer
Man är lycklig var dag
Är en härlig frid, filosofi
Hakuna Matata

-För, när han var ett vårtsvins barn
-När jag var ett vårtsvins barn
-Oerhört bra
-Tack!

Hans mage var krånglig, det var inte så lätt
Det blev tomt på savannen när han blivit mätt

Jag var känslig och vek, trots mitt tjocka skin
Var så svårt, ingen polare som ville bli min

Åhh vilken skam
(Han skämdes så)
Ville helst byta namn
(Vad betyder ett namn?)
Alla bort från mig skutta
(Hur kändes det?)
Varje gång som jag...
(Nej Pumba, inte inför barnen)
Oh, Förlåt!

Hakuna Matata
Det är ord som är bra
Hakuna Matata
Gör att man blir glad
Finns inga bekymmer
Man är lycklig var dag
Är en härlig frid, filosofi
Hakuna Matata

Hakuna Matata

Hakuna Matata
Det är ord som är bra
Hakuna Matata
Gör att man blir glad
Finns inga bekymmer
Man är lycklig var dag
Är en härlig frid, filosofi
Hakuna Matata

Hakuna Matata
 
 
 
 



K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0