e.l.f beställningen ♥

Tjennaa!

Här kommer bilder på mina fantastiska produkter från e.l.f:



Nagellack, kräm-eyeliners (SOM JAG ÄLSKAR SÅ SJUKT!), pennvässare, eyeliners, läppenna, borstar, behållare, rouge, läppstift & borst-shampoo ♥





Brushes



<- Studio Brushes ♦ Bamboo Synthetic "Cruelty Free" Brushes ->

Älskar den snedskurna studio borsten till kräm-eyeliners, Bamboo eyeliner borsten va tyvärr inte lika grym, men kan säkert användas till något annat bra.
De andra har jag inte hunnit testa.



Cream Eyeliners





Kräm eyeliners som man penslar på med en snedskuren borste, jag är såld! ♥
Kommer aldrig mer köpa "dip-liner" iallafall, sjukt mycket enklare och snyggare med eyeliner i krämform.





Lila krämeyeliner på Lena, ganska snabbt & slarvigt ditmålad men blev ändå snyggt & färgen älskar jag.
Denna målade jag dit med den snedskurna "studio" borsten, den gjorde sitt jobb & mer därtill :)




"Metallic Olive" krämeyeliner på Lena, detta blev inte alls bra tycker jag. Målade dit den med eyeliner borsten från deras "Bamboo" märke, blev inget fint avslut på vingen & va svårt att få en tunn jämn kant, men älskar färgen :)



Lipstick




Tyckte först att detta läppstiftet såg tant-rött ut men efter att jag testat det med en ljusröd läppenna som underlag är jag även helt såld på detta! Färgen blev ursnygg & läppstiftet satt förvånadsvärt bra & då hade jag inte ens använt en primer under läppennan. Gillagilla :)



Nailpolish



Älskar det "lila" nagellacket!
De andra har jag inte hunnit testa än.



Eyeliners




Inte hunnit testa.



Blush




Chockrosa rouge - jag gillare!


Kommentera gärna om det är något mer ni är nyfikna på om produkterna, delar gärna med mig! :)

Pösssssss




K o m m e n t e r a
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Lenaspena

Jävlar vad snyggt Patto :D <3

2011-09-13 @ 22:07:59
URL: http://lenastridsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0