Skullcandy

Hej peeps :)

Blir ett halvtrist bland-inlägg ikväll med mest text (Soo not meee!). I lördags drog jag en sväng till UAtown eftersom jag blev bortjagad hemifrån här i gbg, haha ;)

Träffade Robin på Butlers & tog ett par öl :) Mr & Mrs Osbeck kikade även in i samma veva, kul att träffa er igen, va längesen sist!
Ytterligare lite senare joinade Linnea, supermyyyys ♥

På söndag följde jag & Robin med mami, papi, farmor & farfar för att kika på när brorsan spelade handbollsmatch mot Kungälv, 21-21 slutade den matchen, sjuuukt spännande :D Sen käkade vi allihop + syrran lite mysmiddag & kollade på bilder från när mina päron va i Sicillien :)

En behövd helg på många sätt.

Idag har jag tagit en fika på Espressohouse med Änabanäna ♥ som jag inte träffat på säkert över 6-7 månader?! Galet.
Fick en superfin svart metal-spargris i försenad födelsedagspresent, TACK somfan!! Jag älskar'n.
Den ska med till London :)

Sen har jag även köpt ett par nya VÄL BEHÖVDA Skullcandy hörlurar eftersom mina gamla små sketna gått sönder i kabeln nånstans så det enda jag hör är knaster... Dessa va sjukt bra för "endast" 249:- (249 kr too much egentligen...) Men löv'em tooo! :)

 

Nu ska jag & mina fina sambos snart laga en broccoligratäng med pasta & lite gött :)

 


Alles för mig denna afton.






K o m m e n t e r a
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Lenaspena

Puss pårej gullo! <3

2011-10-10 @ 22:28:38
URL: http://lenastridsberg.blogg.se/
Postat av: Änabanäna

Hur kul som helst att få träffa dig igen, det var alldeles för längesen! <3

2011-10-11 @ 10:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0