Makeupstudion

Meep

Blir tre olika inlägg nu, men så får det blir för vill inte blanda ihop allt eftersom det egentligen är tre olika dagar bara att jag inte orkat uppdatera ;P

Idag har jag ju som sagt tillbringat dagen i Göteborg på MakeupStudion & vart sminkmodell för en tjej som heter Sandra :)
Temat för deras dag idag var fantasy/experimentera gärnet typ, såhär blev Sandras resultat:

 


Tycker den vänstra sidan blev awesome!



JAG VILL OCKSÅ GÅ MAKEUPARTIST UTBILDNING!!

Dom har så mycket smink & material att experimentera med så ni fattar inte :D


När vi va hemma i Uddevalla igen följde Sandra med mig hem & sminkade mig lite mer, då såg det ut såhär:

 

 




Allt för idagen :)








K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0