Helgen

Haj :)

Sådär, nu va första 2 dagarna på Pelles Rökeri gjorda, har gått jättebra & varit jättekul. Hoppas jag bli inringd nått mer innan midsommardagen, annars är det då som jag börjar "på riktigt". Skönt att få ha blivit "upplärd" lite innan sommar-ruschen sätter igång.

Väntar på att få tillbaka systemkameran från pappa så att jag ska kunna börja göra massa sminkningar igen (blivit bortskämd med den nu så vill inte ta kort med mobilen... bli så platta färger med den.)

Slänger upp en seg lista i brist på annat kuuul:

Om mig...
Namn:
Carolin Nathalie Abrahamsson.
Piercingar: Öronen (Rook + "vanliga") & Medusa + Labret.
Tatueringar: Joppsi! Mer kommer :).
Längd: 163 cm.
Vikt: 47 kg.
Skostorlek: 37.
Hårfärg: För tillfället mörkrött.
Fräknar: Inte en enda :( Men önskar att jag hade.
Motto: Du lever bara en gång!
Kär? Jaooo
Önskar du att du bodde någon annanstans? EH JA. Göteborg ♥
Tycker du att du är attraktiv? När jag är fixad med grymt smink & favvokläder, annars lite halvt. Ibland inte alls, men så känner väl de flesta?
Vilket schampo använder du? Byter fram & tillbaka. Just nu har jag "Just GLOW" för färgat hår.
Vad är du rädd för? Ehm... nått jag ogillar skarpt är drömmar där jag blir jagad. Men finns säkert fler saker jag är rädd för, mörkret typ.
Gillar du berg- och dalbanor? Om jag gör? I LÖV.





Senaste…
Filmen du såg? Step Brothers
Filmen du köpte? Haha, har nog aldrig köpt en film i hela mitt liv... Har köpt Desperate Housewives säsong 1 boxen däremot för längesen.
Låten du hörde? Bring Me The Horizon - Blessed With A Curse.
Låten du laddade ner? Ett 30 Seconds To Mars album.
Personen du ringde? Robin.
Personen som ringde dig? Robin.
TV-program du såg? SOLSIDAN ♥
Person du tänkte på? Knepig fråga. Tänkte på mormor när jag åkte förbi kyrkogården förut ♥





Favorit…
Låt: Just nu Crucify Me med BMTH.
Sak att göra: Festival, Resa, Konsert, chilladilla på krogen med öl, öl i solen på sommaren, Liseberg ja gud, massa saker :)
Sport: Simning. Men brändboll (om det räknas som sport) är min favvo :D
Kläder: Jeansleggings & tshirt & skinnjacka! (FEJKSKINN såklart)
Film: The Notebook, Letters to Juliet, Avatar osv osv, har massvis.
Bil: Oj, ingen aning. Men nån liten söt en.
Serie: DESPERATE HOUSEWIVES ♥ How I Met Your Mother, 2 ½ Men osv.




Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja oj vad jag har grinat över pojkar i mina tonårsdagar... xD
Gråtit över en flicka? Jaa.
Ljugit för någon? Det har nog alla va?
Varit i slagsmål? Jag & min syrra Sandra hade rejäla slagsmål som små, men nu är vi BFF's ♥
Blivit arresterad? Gud nej.
Träffat någon från internet IRL? I have.

 

Antal…
Gånger du varit kär? Kär väldigt många gånger, men sådär på riktigt bara 2... eller 3 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit? TUSEN gånger minst.
Hjärtan brustet på grund av dig? 2-3?
Tjejer du kysst? All my friends are gay ♥ Nä men alltså jag vet inte.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ganska många gånger faktiskt, genom simningen & UNG.

 

 

Senaste…
Boken du läste? Sjöjungfrun av Camilla Läckberg, precis börjat läsa Stenhuggaren också.
Personen du fick e-mail av? Nån på Arbetsförmedlingen...
Personen du fick brev av? Oj, ett brev-brev har jag nog inte fått sen min senaste brevvän i 4an typ? Det senaste brevet jag fick va från Försäkringskassan... kuuul.
Personen du fick sms av? Rovbin
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Va ett tag sen nu, men jag serverade dom allihop idag när dom åt middag på Pelle's Rökeri :)
Saken du köpte? Got2Be's torrschampo, som jag ÄLSKAR! Kostade bara 40 spänn på Willys (kostar 80:- på Kicks/Åhléns)


Hejsvejjj

/Nattis





K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0