Happi

Tjenixen såhär på nattkvisten!

Ska försöka göra ett roligt inlägg imorrn med lite smink kanske & bilder på grejjerna jag beställde från E.L.F för de har kommit nu :D Testat nagellacket också, litt besviken på det eftersom jag trodde det skulle vara mer åt pastell-lila aktiga hållet, var mer grå-lila, krävdes 3 lager också... men fint iallafall :)

Är iallafall glad för imorgon ska jag följa med en tjej som heter Sandra som går Makeupartist utbildning i gbg & vara sminkmodell (första gången i hela mitt liv jag tillåter någon annan att sminka mig ;D)!
Ska bli sjukt intressant & kul att se hur allt går till & hur dom jobbar.

Ge mig 59.000 :- så att jag själv kan gå samma utbildning någon?



Kraaaam






K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0