eyeslipsface.co.uk

Haj :)

Tänkte ladda upp lite bilder på prylarna jag fick hem från E.l.f igår:



Vänster: Borst-schampot, SUPERBRA! Testade det igår när jag rengjorde borstarna, löddrade gött :)
Nagellacket, ja, om det skrev jag ju igår. Men gillar det, även fast jag blev lite besviken på färgen.

Höger: Rouge borsten, SUPERLEN & ger en jämn å fin applicering, hur många + som helst för att den är så billig men ändå levererar superkvalité. Gillar den skarpt, 5/5 toasters!

Eyeshadow brush för ögonlocket, lite väl mjuk, hade velat ha den lite hårdare för att kunna få en intensivare färg på locket, men jättemjuk & + för de korta stråna, gillar den. 3 ½/5 toasters.

Blending Eye Brush, jaa, tvärtom på denna, lite väl hård för att vara en blending brush tycker jag, dock lika mjuka strån. Hade velat byta "hårdheten" på denna mot Eyeshadow borstens "mjukhet", men softar ut kanter fint & skuggar bra, 3 ½/5 toasters.

Eye Crease Brush, har inte ägt en borste som denna innan så har ju inget att jämföra emot, men gillar den! Ger bra skuggning i globlinjen & är även perffa för applicering av ögonskugga inne i ögonvrån, lika mjuk som de andra :) 4/5 toasters.


 

Nagellacket på efter tre lager:

 

 

Torkar snabbt efter första lagret, lite saktare efter andra & väldigt sakta efter tredje lagret eftersom det var vad detta lacket krävde för att inte lysa igenom. Nog tjötat om detta, 3½/5 toasters.

 

Leveranstiden glömde jag av, men det gick snabbt!

 

ÄR REDAN SUGEN PÅ ATT BESTÄLLA MER GREJJER.

Gå in här: http://www.eyeslipsface.co.uk/index.asp för att beställa dina grejjer :)

 

 




K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0