Skit.

Hatar egentligen att "klaga" & sånt för folk på internet som jag inte riktigt känner, men man har väl en blogg för att kunna skriva av sig?

Idag är en riktigt dålig dag, på riktigt.
Sån ångest som jag känner idag var ett tag sen jag hade. Usch vad jag hatar det.
Som om nån bara lägger ett stort jävla rep runt min mage, mina lungor & mitt hjärta & sen bara drar åt.

Jag & Robin somnade 05:30, Robin gick upp 07:00, väckte mig 07:30, en kvart senare åkte han.
Fick nästan panik, trodde inte det skulle bli så jobbigt att veta att du inte kommer kunna säga hej då till mig när jag åker.

Somnade om, vaknade nu för nån halvtimma sen.

Mamma ringde mig imorse, skulle egentligen åkt till min mormor idag, min fina mormor, min fina sjuka mormor.
Men mamma hade redan åkt.
Min mamma & min moster sitter & vakar över henne varannan natt.
Pappa kom förbi för en liten stund sen & sa att snart finns hon nog inte längre.
Hon orkar knappt hålla sina ögon öppna längre.

Idag är ingen bra dag.
Idag mår jag dåligt, på riktigt.


Tur att det är fint väder ute iallafall, ska ta mig en prommenad till älskade Linnea snart ♥


Robin, jag älskar dig.
Mormor, jag älskar dig.






K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0