Inspiration

Hallojjs!

Har ju faktiskt inte uppdaterat ordentligt nu på några dagar, sanningen är den att jag inte vetat vad jag ska skriva om alls.
Har mest bara känt mig lite nere & inte gjort nått speciellt kul. Då är det ju inte så kul att uppdatera sin blogg?

Nu är det 5 ynka små dagar kvar tills jag sätter mig på flyget till Cypern & öppnar dörrarna för ett 6-7 månaders helt nytt äventyr!
Måste verkligen börja packa mina väskor...

Idag har jag bara myst hemma hos mig med Linnea ♥

Har inte sminkat mig på några dagar, så har inga roliga sminkbilder att lägga upp heller.
Gjorde en görfin sminkning på mig själv i lördags & en annan görfin på Linnea samma kväll, men hade inte kameran hemma då så några bilder på det blev det ju inte.

Vill verkligen inte börja ta bilder på mina ögon med min mobilkamera nu igen, när jag senaste tiden använt systemkamera, sminket blir såååå mycket mer rättvist med den än med kameran i mobilen, blir så platt.


Va iallafall inne & kikade på en utav mina favvo "makeup-gurus" http://www.xsparkage.com/ härom dagen & fann denna SVIN SNYGGA SMINKINGEN, mina favvofärger.

Leesha heter hon & hon är så grymt duktig! Blev otroligt inspirerad av denna looken hon gjort, så ska testa den någon dag :)

Länken till denna sminkningen finner ni här: http://www.xsparkage.com/?p=2831
Eller här om ni föredrar Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=jatJ99lcu90&feature=feedu


Höll ju på att glömma!
Kolla vilken hur-jävla-fint-halsband som helst som jag fick av Linnea :) ♥



En jättestor Uggla med en lite "tjockare" kedja till, löv it.
Tacktacktaaack!

TAllt för mig idag iallafall :) Ska försöka komme med nått kuligt imorrn!





K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0