Hemmafru, again.

Tjoofräs!

Idag har jag haft en städ-dag till! Toaletten & disken som stog offer idag... sjukligt tråkigt men nu är det klart :)
Shiny apartment, ohyes.

Kunde inte somna tidigt igår heller, som vanligt, så kl 02.00 ställde jag mig å sminkade mig, haha.
Den första sminkningen ballade ur totalt, så inga bilder på det, sen gav jag mig på en grönaktig sotning, blev ganska så fin:




Har märkt en lite kul sak med mina ögon, gör jag en blå-turkos sminkning blir mina ögon blåare, sminkar jag med svart är dom lite grå-blå & gör jag en mörk-grönaktig sminkning blir dom lite gröna, kulkul ^^


Nu om en liten stund ska jag en sväng till Torp med mamsen & inhandla en till vit skjorta som jag kan jobba i på Cypern, ingen rolig shopping idag heller alltså.

Pyss




K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0