Dagen innan dagen D

Hellooooo!

Okej... idag är dagen innan dagen med stort D!
Imorrn tar jag alltså flyget från Landvetter kl 10.20, mellanlandar i Manchester i 3 timmar, byter flyg & fortsätter mot Larnaca. Är framme i Larnaca vid kl 21/22 om jag inte minns fel.

Jag har iaf äntligen börjat packa.... lite sent kanske?
HUR ska jag få plats med allt? Så sjukt mycket saker ju, venne hur i satans jag ska få ihop detta alltså.
Har änsålänge bara packat mina kläder & ena väskan är typ... full?

Skulle behöva en sån väska som Hermione har i senaste HarryP filmen, hade vart sjukt gött!
Bara slänga ner allt & sen bara behöva bära på en liten liten handväska :)

Hinner bannemej inte skriva mer här nu, laters!










K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0