1 vecka

Helluuuuu

Är så dålig på att uppdatera bloggen på helger? Blir alltid helt förslappad.
Så dags för uppdatering :)

Idag har jag vart en liten sväng i gbg med Linnea, drog till Unikum Tattoo & fyllde i min Ugglis, HAN ÄR SÅ FIN NU :D Har blivit rövens så förkyld med....
Sen har jag gått på Torp, utan pengar. Finns verkligen inget nöje i det. Bara hittar massa saker som jag ÖNSKAR att jag hade kunnat köpa.


NU ÄR DET IALLAFALL BARA 1 ENDA VECKA KVAR TILLS JAG FLYTTAR & BÖRJAR JOBBA PÅ CYPERN!
...eller ja, imorrn är det exakt en vecka kvar.
Har skaffat lägenhet också, med kusin Kristin :)
Sjuuuuhuuukt gött.


Sen... så undrar jag en sak, om någon har gjort det någon gång eller vet hur man bär sig åt;
Hur skriver man ett avskedsbrev till någon som kanske inte kommer finnas till så länge mer?

Måste brevet innebära farväl?




:(










K o m m e n t e r a
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Änna

Jag har aldrig skrivit ett avskedsbrev, men jag tycker inte att det behöver innebära farväl. Mer kanske att du skriver hur du känner för personen, förklarar vad h*n betyder för dig, tar upp något fint minne ni har tillsammans eller något liknande. Då känns det kanske inte riktigt lika tungt för någon av er, utan blir mer en fin sak och en påminnelse om hur mycket du bryr dig, eller så.

2011-03-21 @ 19:22:47
Postat av: Änna

Tillägg: Det viktigaste av allt är att det kommer från hjärtat. :)

2011-03-21 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0