Time for some INK!

Tjenixen!

Idag har jag haft en superslapp dag, bara legat framför tvn heladan & sovit/vilat, kanske därför jag inte ens är lite trött nu...?

Är iallafall på SUPERBRA humör just nu, varför? JO för på fredag ska jag äntligen få mig lite nytt bläck under huden, ja, jag ska äntligen tatuera mig igen! :D
Va ca 1,5 år sen sist, så suget är ganska enormt.

Tror Tony (artisten som ska tatuera mig, som även gjort min tatuering på överarmen) va sugen han med på denna, för vips så hittade jag skissen han ritat på Facebook, SÅÅÅ FIN!

Lägger upp ett litet sneak-peak:



Så japp, på fredag blir det Tattoo-Meltdown i Trollhättan & ny tatuering, love it ♥

Här är Tony's blogg, om någon skulle vara intresserad:

http://tonyboufadene.blogspot.com/



K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0