Smink & dagen

Bilder på mitt smink från i fredags :)
Blev en ganska enkel sminkning, med lite gult, oranget & rött + lösögonfransar såklart!



Dagen idag har jag först hälsat på min farmor & farfar ♥ Där åt jag & familjen middag & efterrätt.
Sen tog vi färjan över till Lysekil & hälsade på mormor som va relativt pigg idag, det var skönt :)

Nu är jag hemma igen & sitter & kollar på en SJUK dokumentär om unga som jobbat som säljare för The Phone House, får så ont i magen när jag ser det, stackars människor. Känner igen mig sjukt mycket i vissa saker & kan känna stressen, pressen & ångesten. Sjukt sjukt sjukt.

Nä, aldrig mer ska jag jobba som säljare, punkt.

Hadegöööttt



K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0