Piercingar

Har tråkigt så lägger upp lite bilder på mina piercingar/töjningar:



Medusa + labret ( & ärr från snakebites)



Töjningar: 24 mm
<- Vanliga hål i öronen
Rook piercing ->


Sen gick jag även in på http://www.crazy-factory.com/ & beställde lite nya grejjen (är helt pank nästan men va verkligen tvungen....) till läpp-piercingarna & öronen.
Jag köpte grejjerna för att jag måste ha diskretare saker när jag ska börja servera i restaurangen på Cypern.

Så köpte 2 labrets som är genomskinliga & knappt syns till mina läpp-piercings,
sen köpte jag även 2 olika par med pluggar, ett par röda & sen ett par hudfärgade/orangea.

Looks like this:




Så hoppas på att de hudfärgade/orangea pluggarna är lika neutrala som på bilden :)






K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0