eBay ♥

Kom precis hem från en kompis där jag, Robin & HK vart & käkat Thaimat, har typ inte käkat Thai sen jag var i Thailand i december?
Supergott som vanligt var det iallafall.

SNACKA OM HAPPINESS när jag kom hem igen precis för en stund sen, har glömt av att kolla i brevlådan på heladagen, så gjorde jag det precis, & gissa vad som låg där i?
JO, mina 32 makeup penslar & min gel-eyeliner som jag beställt från eBay för ca. 2 veckor sen! Alltid lika kul med paket, även om man vet vad som finns inuti :)

Hittils från eBay har jag fått hem: 120 eyeshadow paletten, 28 blush paletten, Makeup borstarna, NYX jumbo eye pencil - Milk, NYX eyeshadow base - White, Gel-eyeliner & 20 par lösögonfransar :) Det enda jag väntar på är läppstifts-paletten med 66 olika färger!

Här är bild på borstarna: (Bra kvalité för att vara så billiga, dom är väldigt mjuka & sköna)







Rekommenderar verkligen dessa om man inte har så mycket pengar, men vill ändå kunna ha många olika penslar för bästa möjliga aplicering utav ögonskugga, rouge, läppstift osv.



Nu ska jag byta om & slänga på mig lite smink, för ikväll blir det lite partajj!

Pössi



K o m m e n t e r a
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Moa

Kan du inte länka sida som du beställer ifrån? :)

2012-04-21 @ 00:30:37
URL: http://blogg.veckorevyn.com/moaisaksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0