Dagen

HÄJ!

Idag har det faktiskt varit en ganska så produktiv dag för mig (blir ju lätt väldigt slappt när man är arbetslös som jag vart i snart 1,5 månad...).
Började med att jag gick upp vid 10, hämtade Snobben, gick till Strömstadsvägen med honom & mötte upp Linnea, fortsatte hundpromenixen, sen verkade Snobben bli lite trött så vi gick hemåt mig igen, blev väl en 50 minuters promenad iallafall. Gick & lämnade Snobben hemma hos Robins mamma igen.

Älskar när han kikar bakåt & upp på en med sina söta ögon när man är på promenad :')

Sen SPRANG jag & Linnea till bussen mot Torp. Köpte 2 vita linnen & 2 vita skjortor som jag kan ha när jag börjar jobba i restaurangen på Cypern. Inte så kul shopping alltså...

Handlade mat med, va alltför längesen jag hade frukost hemma i kylen.

Kvällen har jag tillbringat framför tvn & datorn, pratat lite med Robin på Skype också ♥

Hade tråkigt för en stund sen så tänkte först prova mig på nån ny sminkning, men passade istället på att tvätta ungefär 1/3 av mina smink-borstar, (dom jag använder mest) va nog 2 veckor sen sist så det behövdes, vill ju inte att dom ska bli fulla med baskilusker heller.






Det var allt för idag, byebye!



K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0