Fuckin'ell

\m/ (o.0) \m/

 



Saknar dig min kwenna! ♥

In Flames va grymma i söndags, dock inte bästa konserten jag vart på med dom= ljudet va ganska kasst, inget mellansnack & inget slår ju när In Flames spelar på hemmaplan i gbg.

Idag har jag, Josse & Jossan vart en sväng i Camden å kikat i några olikka Second Hand affärer, hittade ett par assnygga jeansshorts, men dom satt inte så bra, så det va too bad.
Just nu är brudarna iväg på nån Talkshow där Jude Law & Robert Downey Jr medverkar & JAA jag är ganska avis ;P
Fick iallafall köpt mig en ny jacka i Camden (på H&M, fail :P) som jag kollat på ett tag, superfiiiiin. Sen köpte jag lite andra basic grejjer, typ svarta linnen som jag kan ha när jag jobbar & en svart vanlig kjol.

Väntar svar från managern på The Anthologist också om när jag ska börja jobba, vill verkligen börja NUUU, är trött på att vara arbetslös! :P Tror jag börjar i nästa vecka, hopefully.

 

Imorrn är det fredag & då tror jag det blir lite party :)

 

Btw, vet inte riktigt vad jag ska uppdatera om i bloggen, så vad vill NI läsa om? Nått speciellt? TELL ME :)

 

CHEEERS




K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0