Parfuuumen

Escada Taj Sunset

 

Helljosan!

Vill säga först att denna parfymen vill jag så jääääkla gärna ha, fyller ju år om ca 2 månader så om nån vill vara lite extra snäll så har jag absolut inget emot det ;)

Haft världens slappaste dag idag, & då menar jag verkligen världens slappaste. Inte gjort nånting nämnvärt, usch, så lat. Hatar sånna hära lata dagar...

Igår va jag & Robin hemma hos Lina en sväng där även Mattias, HK & Linas syrra befann sig, drack lite öl å hade det trevligt :)
Gick till Jonas lite senare, lyssnade på musik & drack ett par drinkar, goda! Du kan ju det där med drinkar Jonas!

Va på Höga C en sväng också, sen va det sängen som gällde!

 

Är ju faktiskt PÅSK nu, inte ens tänkt på det så mycket.

Ska iallafall ut till farmor & farfar i Rågårdsvik imorrn med mami & papi, åka båt till Smögen kanske under dagen, gud så gött det ska bli. Älskar att vara på havet. Sen blir det påskmat å lite påskfirande på lördag hos farmor & farfar, mysmys.

Nu har jag skrivit för mycket, hatar själv att läsa bloggar där folk bara skriver långa texter, man orkar ju aldrig läsa?
Ska tillägga en sista sak bara, SAKNAR MITT SMINK SÅ JÄDRANS MYCKET. Det är kvar på Cypern & vet inte när jag kommer ha det här hemma igen :(
Vill verkligen kunna göra sminkningar & ta bilder & lägga ut på bloggen igen!

& i och med att vädret är HELT AMAZING slänger jag upp lite goaaaa sommarbilder från  WE♥IT:

 

Puzz




K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0