Mini uppdatering

Hej peeps :)

Ville bara säga att jag har såååå mycket bilder att ladda upp, från USA & lite Halloween grejjer MEN eftersom min stora dator är i Sverige har jag bara min minidator, vilket suger för det är svårt att redigera bilder på den när skärmen är så liten & den är ganska seg. Men snart så!

I've so many pics from USA and Halloween to upload here but since my normal/big computer is in sweden Im using my tiny one, and that sucks cause its really hard to edit pictures on it when the screen is super small and it's pretty slow as well. But hopefullt soon! 
 
 

Me & my heart at Times Square, NYC
 



K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0