I brist på annat

Senaste
Låt du hörde: Robbie Williams - Angels (på radion...)
Film du såg: Cabin in the Woods
Mat du åt: frukost: mackor, ägg, melon
Kram: Syrran
Puss: Lance <3
nslan: Längtan
Bråk: Vet inte
Resa: London-Göteborg
Glädje: När jag klippte mitt hår :)
Längtan: longing for my Lance <3
Dröm: Minns inte.
Personen du träffade: Mami
Person du pratade i telefon med: Lance
Personen du fick sms av: Jobbet tror jag
Gången du var utomhus: Igår natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj minns inte, men ikväll :)
'
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad!
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: Kyckling är godast men äter helst fisk
Hund eller katt: Både och
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Donken
Vin eller Öl: Beror på vad jag är sugen på
Charter- eller skidsemester: Soooool
Sverige eller Utlandet: Beror på vilken utland
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga!
Sommar eller vinter: Sommaaaarrrrhhh
'
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Coca Cola
- Smör
- Ost
- Mjölk
- Majonäs kanske?
'
Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Mina vänner
- Mannen i mitt liv
- Mina ögonskuggor
'
3 saker du inte kan äta?
- Blodpudding
- Bacon
- Ärtor
'
Två saker som gör dig glad
- Lycka
- Leenden
'
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Jobbar



K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0