Alrighty

Om 19 dagar åker jag till Sverige i 3 veckor, längtar ihjäl mig, hoppas att vädret kommer vara bra så att man kan va ute på havet mycket ♥ & på torsdag kommer hela min familj hit & hälsar på!!! :) ♥

& detta är ett löfte till mig själv, när jag är tillbaka från Sverige, då SKA jag börja träna på gym & sluta dricka alhohol så ofta & sluta sova bort alla mina lediga dagar, detta håller ikke. Min slitande jobb & mina skeva timmar går ju tyvärr inte att ändra så mycket på, men får jag bara börjat träna så hoppas jag att jag kan må bättre, känner mig för schleten just nu. Alltid trött, ingen energi osv osv.

Tjolahopp!



K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0