Nytt smink!

Hejjeeeeee!
Gud, sorry för att min blogg blivit så kass.... ska försöka inskaffa mig en kamera snart som är någorlunda kapabel till att fota närbilder, så jag kan börja lägga upp makeup relaterade saker igen, saknar verkligen att sminka.
¨
¨
Har iallafall spenderat dagen med att strosa omkring i Camden all by myself, riktigt gött faktiskt. 
Unnade mig lite shopping, tyckte jag va värd det efter en hård arbetsvecka :)
Shoppade loss på Superdrug mestadels men hittade även en ascool tshirt på H&M + ett superfint vitt linne med en stor realistisk uggla på från Camden Market. Linnet kostade £15.
¨


Pout polish läppbalsamet ser verkligen inte alls ut som på denna bilden, är mer åt det korall-röd/rosa hållet.

Sen gick jag även till Eclipse Tattoo & pratade med piercaren om mina töjningar eftersom dom blivit heeelt FUCKED UP :(
¨
Vet inte om det syns på bilden men mitt vänsteröra (högerbilden) är verkligen så svullet & har 2-3 "kulor" inuti hålet. Andra öronsnibben är också infekterad men har "bara" en kula & är inte lika svullet.
Har gått utan töjjningar i nästan 30 timmar nu & hålet har krymp typ 4 mm. & ja, jag är lika besvärad som jag ser ut, har inte tagit ut mina töjningar i öronen sen jag va 15 år gammal!!
Längtar tills det har läkt så att jag kan töjja upp igen, köpte nya lila sillikon tunnlar 22mm, så får bli dom direkt när det läkt & sen ska jag upp till 25mm igen, 22mm är såååå mycket mindre.
¨
Random dag när jag kände mig fiiiiin som en kaniiiin.

Vet inte om jag postat detta innan, men här är stället jag jobbar på, The Anthologist.
Allt för mig denna gången :)

Pöss på er.




K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0