Boooored

Hejhej, jag är uttråkad!
'
'
Ska strax iväg iallafall med Lance & kika på en 1a i Bethnal Green, hoppas somfaaan att vi får den! 
Hittade en annan asfin 1a i Kentish Town också, men den bruden vill ju inte höra av sig igen... 
Vill ju helst inte stå hemlös när vårt kontrakt där jag bor nu går ut i början av maj, nejtack :)

En sak som suger ganska hårt är priserna på lägenheter här, är sjuuukt dyrt. För en relativt liten 1a i ett lite "finare" område & någorlunda bättre standard än vanligt (standarden på lägenheter här är ganska låg.. :P Fast där jag bor nu är sjukt fint för att vara England, enda minus är väl våra möss på balkongen..) får man betala MINST ca. £900/månaden. (Ca 10 135 svenska kronor).
'
& juste, om 5 ynka dagar åker jag & Lance till Sverige, längtar SJUUUKT mycket!!! :)
Ska bli helt fantastiskt att få träffa alla igen ♥
'
Pöss på er där hemma!






K o m m e n t e r a
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska bli såååå skoj!<3

2012-04-10 @ 01:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0