Äntligen

Heejje!



ÄNTLIGEN händer det grejjer. Nu har jag precis vaknat, ska strax upp & hämta pappa, då börjar vi packa in grejjer i bilen sen drar vi till Göteborg för idag flyttar jag in hos Lena och Pierre i deras finfina lägenhet i Majorna! :)
Så nu kommer jag bo hos dom i 1 månad, sen den 2a oktober drar jag & snygg-Linn till London för att utbilda oss till BARTENDERS! Utbildningen är 1 månad lång, men planen är väl att vi ska få jobb i London efteråt & stanna kvar fram tills våren/sommaren.

Sen ska jag ju på arbetsintervju i Göteborg på måndag med, Hotel Riverton, håller tummarna för att jag kan få jobba där i en månad iallafall innan jag drar, men ska ju inte hoppas på för mycket.

Vill iallafall bara meddela att ALLT KÄNNS SÅ SJUKT BRA NU.




K o m m e n t e r a
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Lina

Åh va roligt att vakna upp till detta blogginlägget :D.

Blir jätteglad för din skull :D!!

2011-09-04 @ 13:23:00
Postat av: Lenaspena

Guuuuuuud vad bra Nattis!

2011-09-04 @ 15:13:09
URL: http://lenastridsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0