Let me see your peacock

Även jag körde på likadan sminkning både i fredags & lördags (blev så nöjd) så bilder på detta kommer här:


Detta blev förmodligen min favvosminkning efter den gröna jag brukar blanda med gult (kom på att jag aldrig lagt upp bild på just den sminkningen?!). Eller om detta är min nya favvo? Kan inte bestämma ;D


Körde på mina lösögonfransar från Thailandet med för en gångs skull :)





Det va sminkadet jag lyckades ådstakomma i helgen!




K o m m e n t e r a
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Lina

Det är sååå fiiiint :D !

Haha nu kom jag plötsligt å tänka på killen som sa "Har ni matchat sminket ikväll tjejer, så fint :)"

2011-09-13 @ 07:22:20
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0