Extra jobb

Vad har jag för mig just nu?
Jo, jag extra-jobbar lite uppe i skyn (typ)!



Jobbar på ett Hotell som heter Riverton, i en restaurang kallad "Restaurant La Vue & Sky bar", fönsterna längst upp på bilden.
Restaurangen ligger på 12e våningen och jag skojjar inte när jag säger att jag fick allt lite höjdskräck i måndags när jag kom dit för första gången, vilken utsikt!

Håller tummarna för att jag får jobba kvar där tills jag & Linn drar till London den 30e oktober.

Det var väl alles för mig, ska lägga upp lite mer smink-relaterat nån dag så stay tuned om en' sajjer!

Köss




K o m m e n t e r a
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Lina

Shit vad grymt det ser ut!

2011-09-07 @ 12:36:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Eliiin

Grattiiis honey!! Du är grym, fasiken va kul!!

2011-09-07 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0