Dagens..

...humör: Glad och nöjd! :)
...mående: Stabilt och bra, mår bra helt enkelt.
...borde: Gick ju till Arbetsförmedlingen och fixade allt där, borde kanske inte shoppat för 550:-, men jag behövde faktiskt ett par nya jeans ju ;P
...frisyr: Nytvättat & platt, uppsatt lugg.
...smink: Ansiktskräm, solpuder, rouge & mascara.
...klädsel: Svarta strumpbyxor, svarta jeansshorts, vit/grön tshirt, svarta converse, svart luvtröja & ljusblå jeansväst.
...planer: Arbetsförmedlingen, mötte upp Lena, lunchade på stan, shoppade lite, drog hem, fixade Lenas ögonbryn (blev supersnyggt!). Nu slapp i soffan, senare laga mat & kolla på Idol med fina sambosarna :)
...materiella vill ha: Inget specifikt just idag, men massa bra "märkes"-smink vill jag ju alltid ha.
...fundering: HUR jag ska få plats med kläder, vinterkläder, smink osv osv i en väska när jag ska packa för sex månader/obestämd tid i London!
...beroende: Rostad majs! ♥
...tråkigaste: Vädret, fyfan, hösten är här....
...längtan: London!
...superlängtan: London? :D
...tidning: Metro




K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0