Arbets...

LÖS. Fan, suger lite om man säger så.
Fick alltså inte jobba kvar på La Vue, vilket jag förstår, vem vill anställa nån som drar om 1½ månad?
Fick iallafall beröm av "chefs-servitrisen" för att jag var duktig, glad, positiv och hade superbra arbetsmoral!
Skulle jag inte dragit den 30e oktober hade jag fått heltidstjänsten, så känns ju gött att man går med "flaggan i topp", eller vad det kallas.

Jaja, blir till att ragga upp nån annan syssla nu tills jag drar, vill ju helst inte gå & släpa hemma, men ja'nte bitter :)




Imorrn blir det partajj med Lena & Pierre, är jag taggad? Självfallet! :D

Gonatt





K o m m e n t e r a
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Lina

Åh men härligt att ha såna meriter därifrån och ha möjlighet att komma dit igen vid ett senare tillfälle :)?



Jag vill också va me imorgon :D!

2011-09-09 @ 02:34:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0