EXCITED!



Så jävla kul!!
Har skrivit mina två första inlägg på bartenderbloggen också, kika in HÄR för att läsa :)


Så måste jag ju meddela att tyvärr kommer jag inte hinna göra några mer Halloween sminkningar, har fullt upp med att packa inför London & även med att packa ihop alla mina saker som jag har hos Lena & Pierre eftersom jag flyttar härifrån när jag movar till London :'(.

Sen ytterligare tråkigheter, kommer nog bli väldigt dåligt med sminkinlägg överhuvudtaget kommande månaderna, eftersom jag varken tar med mig någon systemkamera eller kommer ha så mycket tid över för sminkinlägg på bloggen, kommer förmodligen riktas in lite mer på drinkar/bartender stuff/livet i london :)
Hoppas jag kommer lyckas hålla kvar ert intresse ändå! :)



Puwss



K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0