Stjärt

Nu mina vänner ska jag skriva om nått som jag stör ihjäl mig på
på mig själv!

MIN RUMPA & MINA HÖFTER, eller ska man kanske säga min ej existerande rumpa & mina ej existerande höfter?!
Hatar verkligen att allt jag äter lägger sig på min mage, ingenting INGEEENTING vill lägga sig på rava, whyyyy?

Hatar att gå i tajta jeans/shorts som visar min (ej existerande) rumpa,
oftast vill jag helst ha ett långt linne eller en längre tshirt över så att det ändå inte syns att den är helt platt.

Sen en annan sak, fodralklänningar är typ det snyggaste jag vet MEN hur snyggt är det att ha på sig om man är som en rak pinne från revbenen & ner?! Vill ju helst inte gå runt & se ut som en 12-åring som ska på barnkalas...

Verkligen alla klädesplagg sitter så mycket snyggare med höfter + ass, & vill man nu se kvinnlig ut nångång är det ju ett plus om man har formerna också...
Är så arg över att jag inte kunde fått skapas lite mer "kvinnlig", även om jag gillar "kill-kläder" så vore det ju kul att nångång kunna dra på sig en tajjt jävla klänning & känna sig snygg i den med, men nej, varje gång en sådan åker på åker den lika snabbt av för att det enda jag ser är ett baby-äss.

Så ni people där ute som går & kommenterar folk som är smala; "Åååååh vad smal du ääääär!"
Tänk er för innan! Smala personer kan må precis lika dåligt av en sån kommentar som en "mullig" person kanske gör av en "fetto" kommentar.
Samma sak gäller kommentarer om smala ben, jag hade gärna haft fetare ben för det är inte kul att typ bara kunna köpa cheap monday jeans/liknande byxor i små storlekar med rak modell?

Frågan lyder: När blir man någonsin nöjd med sig själv?




K o m m e n t e r a
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: anki

Hej Nattis! Jag tycker inte du ska fundera så mycket på din rumpa.Du är fin som du är! Vänta bara, din kropp kommer att ändra sig med åldern och när du fått barn. /kram

2011-05-15 @ 10:49:09
Postat av: rebecka

underbar jeans, vet du vart man kan köpa dom:) / stor beundrare

2011-11-28 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0