Hangover Part 2

Morrnmorrn!

Oj.. vad jag är uppe tidigt idag. Men har ju inte bara vaknat vid denna tiden av mig själv, nejnej ;D
Ska cykla till vårdcentralen om en stund & kolla upp min handled, har fått ont i den igen nu när jag börjat servera så är nog bäst att få veta vad felet är (om dom nu kan lista ut det...). Mjaaaaa.

Va ju på bio igår, Baksmällan 2, RIKTIGT JÄVLA KUL FILM :D Haha. Skrattade till & med när jag & Robin cyklade hrm från bion. Tyckte faktiskt att den va bättre än 1an, mera KAOZZ i denna xD Se den!


Kulkul :D


BTW, vad gillar ni min nya header & designen? Fulare? Finare? Jag tycker det blev ganska så tjusigt :)

Dags att kila!
Pöss




K o m m e n t e r a
4 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Lena

Bedre! Hur fasen göru det? Jag vill också ha en sån fin ^^

2011-05-31 @ 09:02:59
URL: http://lenastridsberg.blogg.se/
Postat av: Nattis

Lena:

Jättesvårt att förklara med text... men huvusakligen är det en design jag kopierar från en sida, kan skriva den sen. Sen får man sitta & pilla med nu header i Photoshop & i alla de olika kodmallarna. Kan hjälpa dig om du vill? :)

2011-05-31 @ 09:07:56
Postat av: Anonym

ÅH! jag vill verkligen se baksmällan 2, får se när jag har tid.

Älskar den sortens filmer, gillar du också sånna? :D

2011-06-03 @ 01:23:24
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Nattis

Älskar både 1an & 2an, men 2an va klart bäst! :D

2011-06-03 @ 11:39:50
URL: http://turquoisecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0