Human again!

Hallojjs!

Har äntligen börjat bli en människa igen efter en hård partyhelg ;D
Va längesen jag partade 2 kvällar i rad faktiskt, tror jag?

Fredagen började med bowling (som jag vann såklart!), sen öl & lite förfest hos Lina på Hönseberget, vid tolvtiden drog vi oss ner till stan, började med Höga C & efter en stund gick vi till knökfulla Kullgrens, GUD va folk!
Man fick verkligen inte plats nån stans.
Min fredag avslutades i kaoozz på Mc Donalds toalett.... hurra för mig!
När jag kom hem igen ville jag somna på hall-golvet, Robin är alltid så grym på att fylledäcka på roliga ställen så då bestämde jag mig för att jag också ville testa, klarade av att ligga där i 5 min...

Ringde & saknade älskling på Skype, tog täcke & kudde & somnade i soffan, gött ♥

Vaknade i soffan på lördag, seg som aldrig förr.
Beställde hem en massa pizza & degade heladan.

På kvällsingen åkte jag med bästaste Linnea på hemmafest i Vänersborg, hur kul som helst hade vi :D
Förutom puttmongot vid slutet av kvällen då.... pucko.

Vi tog bussen hem vid 01.30 tiden & va hemma igen i Uddevalla vid 02:45, då va det raka vägen hem till sängen,
SÅ TRÖTT.

I förmiddags träffade jag min fina älskade Elin!! ♥ Gud, har inte träffat dig på hur länge som helst, saknar dig varje dag.
Vi tog en liten promenix vid strandpromenaden & raceade sedan in till stan & tog en mysig fika på Coffé Roomer, tack 

Kommer sakna ihjäl mig efter dig.


Sen har jag vart med familjen & bl.a. kollat på när brorsan spelat handbollsmatch i nya Rimnershallen.

Oj, vad lång text jag skrivit, får ta & avsluta här framför Wallander med min andra pizza för helgen tror jag faktiskt.


HADEHEJ





(Har glömt av ta sminkbilder under helgen, ganska trist... får bättra mig nästa gång!)




K o m m e n t e r a
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Eliiin

Tack schäääääälv <3

2011-03-06 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0