Fika i solen!

Hallujjs!

Idag har jag haft en så jäkla goo vårig dag så det finns inte :)
& har äntligen fått träffa bästaste Johannisen! ♥

Satt ute i solen & fikade på Rådhuscafét i typ... 3 timmar? AS gött men blev kanske lite mycket kaffe?
Skulle egentligen blivit årets första uteserverings-öl men så "får" dom inte servera det än...? Vafän.
Typ 16 pers som gillar det på min fejja, så blev det ingen öl ens, pinigt eller?

Träffade min Linor också & hennes kompis, så göööött väder! Första dagen med solbrillor.

Sen gick jag & Johanna hem, käkade lite Tacos & tog oss en öl (..eller två?) ute i det soliga vädret.... fast solen hade gått ner så det var inte så soligt, faktiskt, men ändå. Vi fick ju ingen på Rådhuset så nått får man ju göra åt saken.

Nu kom jag precis hem efter att ha följt na till Centralen, tråkigt att vi inte hinner ses mer innan jag åker iväg...
Du Johanna, & alla andra fina vänner, får komma & hälsa på mig i sommar

13 dagar kvar!! Lite O_M_G.





Det var alles!







K o m m e n t e r a
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: johannisen

Det var asmysigt och så jävla kul att träffa dig. Du är bäst nathalie och så jävla gött att ha någon att prata och fisa med! <3



Kommer sakna ihjäl mig efter dig!

2011-03-17 @ 15:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0