Bakning

Hellu

Idag var jag tvungen att ställa klockan för att komma upp i tid, har blivit så lat så sover till kl 13-14 på dagarna...
Skulle till Tandläkarn vid kl 12 i förmiddags så va gött att få komma upp!
Mina tänder va fina å bra som vanligt, aldrig ett enda hål ♥
Efter Tandis gick jag hem till Linnea & OJ säger jag bara vad vi är grymma på att göra choklad-muffins!

Skulle baka dubbelsats. ca 30 stycken men vi gjorde dom liiiite biggare än det kanske va menat, så blev bara 16 stycken, men goa som satan blev dom :)

Till & med smeten såg god ut:




Resultatet:



Lite skeva, olika storlekar & ojämna, men vafän, det är la charmen?




(Råkade visst stava fel på Gottegrisar....)



Har haft en supermys dag med Linnea helt enkelt :)



Nu sitter jag & väntar på min älskade Robin som snart är hemma från lite mer än 2 veckors arbete i Bergen i Norge, längtar så



Hejjsvejj







K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0