Presenter!

Halojjs!

Robins mamma AnnChristin va här lite tidigare ikväll på kaffe & kladdkaka, fick några försenade födelsedagspresenter av henne som jag älskar, tack igen! :)


Alla produkterna kommer från Fleur de Santé -
Fleur de Santé (hälsans blomma) är naturlig skönhetsvård för dig som vill leva i balans med naturen: Skandinavisk skönhetsvård med unika produkter, baserade på naturliga råvaror av högsta kvalitet.

Respekt för djur, natur och miljö är självklart för oss både när det gäller ingrediensurval, produktframställning och förpackningar. Vi testar inte våra produkter på djur och produkterna innehåller inga animaliska ingredienser


Massor med +++++ för att dom har respekt för djur, natur & miljö!
(Är tyvärr svårt att hitta budgetmärken som är snälla mot djur & natur...)
nser



Jag fick:
♥ En hudlotion som luktar liljor, hur gott som helst! Perfekt för sommaren :)

♥ En guldskimmrig kajal/eyeliner/ögonskuggebas, denna va också superfin. Perfekt som bas för ljusa skimmriga skuggor/bruna skuggor eller att använda som eyeliner. Testade även denna, kommer nog ett inlägg på det
imorrn.



♥ En turkos nagelfil :)

♥ En mini ögonskuggepalett med två färger, en mörkturkos & en violett-marinblå blandad skugga.
Båda med skimmer, SUPERSNYGGA, mina favvofärger inom ögonmakeup. Blev så inspirerad av dom så va tvungen att göra en sminkning med skuggorna, kommer i nästa inlägg :)






Denna paletten är perfekt att ta med sig, till exempel på resor, festivaler osv.
Sminkningen jag gjorde som kommer i nästa inlägg använde jag endast dessa två skuggor + en vit skimrig, kajal, eyeliner & endast två borstar, inte så himlarns bökigt va?
Älskarälskaräääälskar den!




K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0