Shoppat

...för första gången på fleeeera månader, fy-yy så underbart! ♥
Dock hann jag inte strosa runt i lugn & ro, nejnej, hade 35 minuter på mig så snabbt som satan gick det vill jag lova!

Hann iallafall med att fynda dessa fina sakerna:



- Tshirt från BikBok
- Jeansväst från BikBok
- Kort linne från BikBok
- Döskallesjal från Lindex
- Tshirt från Gina Tricot
- Linne från Gina Tricot
- Shorts med hög midja från Gina Tricot


Sen ska jag också (även här när jag får tid...) sy på tygmärken på mina jeansvästar :)



Tygmärkena köpte jag för aslängesen på Tradera, har liksom inte kommit till användning men nu så, får nog ta & köpa några fler!

Nattinatt




K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0