Ny palett! ♥

Halojjs igen!

Ja, sjukhuset va ju helt värdelöst... en arrogant läkare & ingen hjälp fick man. Får väl hoppas att mina bihålor blir friska av sig själva :)

Kilade iallafall hem till lägenheten en liten snabbis efteråt & hittade då denna i brevlådan: ♥



Så jevla fin ♥ Så fort jag har tid & inspiration ska jag göra en grym sminkning & lägga upp på bloggen :D

Slänger upp en annan bild också, på min favoritsminkning ever, älskar grönt smink till rött hår;



Körde faktiskt på denna sminkningen två dagar i rad, först till Iron Maiden & sen till utgång dagen efter, lövit!
Nästa gång jag lägger manken te & sminkar mig får det nog bli samma variant, men med turkost/blått? :)

Hann med lite supersnabb shopping förut innan jag va på sjukhuset, det kommer i nästa inlägg.

Kösshaajj




K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0