Redhead



Helloj!

Idag kom jag mig äntligen upp ur sängen i tid, kl: 09.00 faktiskt, lite smått bättre än att vakna kl 14.00....
Fick låna pappas bil till Vårdcentralen, 100:- spänn off på budgeten, men har bara 50:- kvar på mitt högkostnadskort, så är besöken gratis sen, jippie :)

Ja juste, har gjort en jä*ligt genomtänkt budget, haha. Kan leva loppan denna veckan ut, sen har jag i princip NADA att leva på tills jag åker till Cypern i slutet av mars, det bli knapra tider kan jag ju lova. Men men.

Träffade min kära Linor & följde med henne till underbaaraa (ironin flödar) Arbetsförmedlingen.
Efter Arb. förmedlingen unnade jag mig en Capucchino, eftersom vi inte tagit någon buss till nån träning denna veckan så har jag sparat 42 spänn, som i & för sig försvann på kaffet!
Linnea köpte en svingod choklad-mousse kaka, så himla god ♥

Har precis käkat, så nu är dags för lite på bättring av det röda i mitt hår med
hårfärgen. Håller tummarna på att den stannar kvar i håret lite bättre efter tvätt än vad Syoss färgen gjorde.



Allt för mej hej!



K o m m e n t e r a
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Håkan

Jag gillar bilden

2011-02-26 @ 10:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0