Fika ♥

Tjofräs!

 



Idag vaknade jag kl 14:00, KLOCKAN TVÅ ALLTSÅ, inte okej! Kul att sova bort verkligen heladan...
I & för sig så sov jag sjukt dåligt inatt, kunde inte somna & under hela natten kändes det som att jag halvsov, njää, ingen hit!

2 timmar senare fick jag iallafall släpat min lata stjärt ner  till stan för att träffa Olivia, GUDARS vad längesen ♥
Hade seriöst inte träffat Olivia "på riktigt" sen.... Oktober? Det är verkligen inte okej det heller.
Vi tog en lång & mysig fika på Dahlberg's & försökte sammanfatta våra senaste 3-4 månader så bra vi kunde, tycker allt att vi lyckades ganska bra? :)

Så skönt att träffa dig igen vännen min.

Efter fikan tog vi en sväng till Torp (NEJ vi skulle inte shoppa, haha) & jag köpte en ny hårfärg eftersom mitt hår blivit så schletet efter 3 tvättar... ännu en grej som inte är okej. Rött hår är verkligen ansträngande.

Nu är jag hemma igen, ensam i lägenheten, bläk.
Funderar på att kvälls-städa?

En sak som jag iallafall måste göra är en budget för de kommande 2 veckorna, pengarna sinar....
MEN om ca 1 månad flyttar jag till Cypern i 6 månader, spännande!

Nu ska jag logga in på Skype & internet-pussa på min fina Robin



Herråå



K o m m e n t e r a
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Frankie

<3

2011-02-23 @ 08:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0