Halsfluss, yesss!

Hajj!

Jaaa, precis vad jag ville ha, en liten släng av halsfluss sådär. Mådde verkligen pissdåligt måndag-onsdag eftermiddag, hög feber & låg helt koma, uppsvullen som satan i halsen, kändes som att halsmandlarna va vindruvor, ingen höjdare. Nu har halsen svullnat ner lite & febern försvunnit så mår mycket bättre :) Men blir en penicillinkur på 10 dagar för att bli helt frisk & smittfri, så akta er för mig på stan, haha ;D




Fanns gaaanska så mycket äckligare bilder kan jag ju meddela, men vill ju inte vara för elak så fick bli denna milda version.

Intressant att läsa om min halsfluss förresten? Nej, inte så värst. Ska låna pappas systemkamera snarast & börja lägga upp sminkingar igen, yay?!

Nu ska jag ladda ner & glana på nån film tror jag, nattinatt.







K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0