Home is where your heart is

Tjoo!

Ja, som dom flesta säkert redan vet så har jag stannat kvar i Uddevalla, jag är alltså inte på Cypern längre.
Varför kanske vissa undrar då?
Jo, det var helt enkelt inte som jag hade förväntat mig. Jobbade väldigt mycket, min kropp orkade inte med det.
Sen mådde jag inte helt bra där nere heller, började få tillbaka massa dåliga känslor & ångest som jag kände igen.
Trivdes helt enkelt inte till 100 %. Sen bara tanken på att missa en svensk sommar med allt underbart folk som jag faktiskt känner i Uddevalla & allt vad den svenska sommaren innebär fick jag bara panik av.
Så, jag bestämde mig helt enkelt för att stanna kvar hemma i Uddevalla nu över sommarn & inte fortsätta jobba på Cypern.

Såååååå, im back home.

& våga inte kalla mig feg eller fjantig för att jag kom hem igen & inte stannade längre. Är faktiskt inte så lätt som man tror.



Har iallafall haft en härlig helg (förutom i fredags...).

I Lördags började jag dagen med att kika lite på Robin i Agnebergshallen när han hade nån avslutning med Korp-handbollen. Sen drog jag med Linnea, Felix & deras kompis till Coop, köpte lite god mat & drog till Unda & ett par toppen timmar i solen :) Så härligt att våren har kommit! (När jag åkte till Cypern för 3 veckor sen va det fortfarande KALLT!)

Lite senare infann vi oss på Linneas & Felix balkong & drack lite vin, fick med Olivia & avslutade lördagen hemma hos Jonas på en kanske aningen urspårad fest & tillsist en sväng till Höga C, 4 av 5 toasters på den lördagen.

Igår hade jag & Robin en slapp & mysdag hemma i soffan ♥

Lite bilder från helgen :)









'

 

 

Hadeheeej

 

 




K o m m e n t e r a
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0